Producten

Fig. NBN3-F31K-Z8-K (D22)

Inductieve eindsignalering, 2 draad DC met klemmenstrook

Detail bekijken
Fig. NBN3-F31K-Z8-K (D22)

Fig. NBN3-F31-Z8-V18 (D20)

Inductieve eindsignalering, 2 draad DC met connector aansluiting M18

Detail bekijken
Fig. NBN3-F31-Z8-V18 (D20)

Fig. MNAM

5/2-3/2 - Namur - 1/4 - Pilootventiel, Burkert

Detail bekijken
Fig. MNAM

Fig. TUBIBOX351C (BM0)

Mechanische schakelaars type V3-900

Detail bekijken
Fig. TUBIBOX351C (BM0)

Fig. ELDIN (EL)

Elektrische aandrijving El-O-Matic

Detail bekijken
Fig. ELDIN (EL)

Fig. ADA / AD

Pneumatische dubbelwerkende aandrijving Actreg

Detail bekijken
Fig. ADA / AD

Fig. NBN3-F31K-E8-K (D32)

Inductieve eindsignalering, 3 draad DC met klemmenstrook

Detail bekijken
Fig. NBN3-F31K-E8-K (D32)

Fig. MNAMX

5/2-3/2 - Namur - 1/4 - Pilootventiel, Atex II 2G/D EEexm II T5 Burkert

Detail bekijken
Fig. MNAMX

Fig. ELXDIN (ELX)

Elektrische aandrijving El-O-Matic Expolsie veilig

Detail bekijken
Fig. ELXDIN (ELX)

Fig. NBN3-F31-E8-V18 (D30)

Inductieve eindsignalering, 3 draad DC met connector aansluiting M18

Detail bekijken
Fig. NBN3-F31-E8-V18 (D30)

Fig. TUBIBOX2351CP (B22)

2-draad inductieve schakelaars, Pepperl & Fuchs

Detail bekijken
Fig. TUBIBOX2351CP (B22)

Fig. NCN3-F31-N4-V18 (DI0)

Inductieve eindsignalering Ex, 2 draad NAMUR met connector aansluiting M18

Detail bekijken
Fig. NCN3-F31-N4-V18 (DI0)

Fig. TUBIBOX3351CP (B35)

3-draad inductieve schakelaars, Pepperl & Fuchs

Detail bekijken
Fig. TUBIBOX3351CP (B35)

Fig. AB

Wormwielkast t.b.v. kogelkranen, vlinderkleppen en plugkranen, tot 2000 Nm uitgaand draaimoment

Detail bekijken
Fig. AB

Fig. NCN3-F31K-N4-K (DI1)

Inductieve eindsignalering Ex, 2 draad NAMUR met klemmenstrook

Detail bekijken
Fig. NCN3-F31K-N4-K (DI1)

Fig. MNAMI

5/2-3/2 - Namur - 1/4 - Pilootventiel, Atex Eex ia IIc T6, Burkert

Detail bekijken
Fig. MNAMI

Fig. MBI

Brugstukken t.b.v. kogelkranen, vlinderkleppen en plugkranen

Detail bekijken
Fig. MBI

Fig. SD31EX / SD21EX / SDI1EX

Pepperl+Fuchs' nieuwste klepstandsensor is de F31K2, die speciaal is ontwikkeld voor gebruik onder zware omgevingsomstandigheden. De belangrijkste toepassingen zijn de chemische, petrochemische en de olie-en gasindustrie. Verkrijgbaar in 2-draads, 3-draads en inductieve uitvoering

Detail bekijken
Fig. SD31EX / SD21EX / SDI1EX

Fig. FD t/m 0600

Pneumatische dubbelwerkende aandrijving El-O-Matic

Detail bekijken
Fig. FD  t/m 0600

Fig. NCN3-F31-N4-V16-K (DI5)

Inductieve eindsignalering Ex, 2 draad NAMUR met connector RD24x1,5 & 0,5 m pvc kabel t.b.v. stuurventiel

Detail bekijken
Fig. NCN3-F31-N4-V16-K (DI5)

Fig. SXM9XXT (XM0)

ATEX Mechanische schakelaars type SPDT, maximaal 250VAC, 10 Ampere

Detail bekijken
Fig. SXM9XXT (XM0)

Fig. XR

Wormwielkast t.b.v. kogelkranen, vlinderkleppen en plugkranen, tot 900Nm uitgaand draaimoment

Detail bekijken
Fig. XR

Fig. CP

Koppelas t.b.v. kogelkranen, vlinderkleppen en plugkranen

Detail bekijken
Fig. CP

Fig. SXM9XXTE

ATEX Mechanische schakelaars type SPDT goud, maximaal 120VAC, 50 mA

Detail bekijken
Fig. SXM9XXTE

Fig. OA/AS wordt Fig. SQ

Elektrische aandrijving Bernard Controls, serie SQ (OA / AS), 90° slag, draaimomenten van 45 .... 500000 Nm

Detail bekijken
Fig. OA/AS   wordt Fig. SQ

Fig. ED / PD

Pneumatische dubbelwerkende aandrijving El-O-Matic

Detail bekijken
Fig. ED / PD

Fig. VB

Verloopbussen voor passingen tussen as en aandrijving.

Detail bekijken
Fig. VB

Fig. EZ

Elektrische aandrijving, serie EZ, 90° slag, draaimomenten van 45 .... 10000 Nm

Detail bekijken
Fig. EZ

Fig. NCN3-F31-B3B-V1-K (DA2)

Inductieve eindsignalering AS-i bus systeem met connector aansluiting M12 & 0,5m pvc kabel tbv stuurventiel.

Detail bekijken
Fig. NCN3-F31-B3B-V1-K (DA2)

Fig. NCN3-F31K-B3B-B31 (DA0)

Inductieve eindsignalering AS-i bus systeem met klemmenstrook, connector 2x M20 & 1x M12 t.b.v. stuurventiel.

Detail bekijken
Fig. NCN3-F31K-B3B-B31 (DA0)

Fig. ELOVPX

Snelheidsregelplaat t.b.v. pneumatische aandrijving, zowel dubbel- als enkelwerkende aandrijving

Detail bekijken
Fig. ELOVPX

Fig. ACTMO

Noodhandbediening t.b.v. pneumatische aandrijving, Actreg

Detail bekijken
Fig. ACTMO

Fig. ASR / AS

Pneumatische enkelwerkende aandrijving Actreg

Detail bekijken
Fig. ASR / AS

Fig. IN5304 / IN5251 / IN5323

Inductieve eindsignalering, 3 draad DC met aangegoten kabel

Detail bekijken
Fig. IN5304 / IN5251 / IN5323

Fig. SML / SMH

Elektrische aandrijving t.b.v. HVAC marktsegment, fabrikaat J+J Kunststof behuizing.

Detail bekijken
Fig. SML / SMH

Fig. ELOMO

Noodhandbediening t.b.v. pneumatische aandrijving, El-O-Matic

Detail bekijken
Fig. ELOMO

Fig. ELOBB

Ontluchtingsblok t.b.v. pneumatische aandrijving, fabr. El-O-Matic

Detail bekijken
Fig. ELOBB

Fig. ELOBV

Blok- en ontluchtingsklep t.b.v. pneumatische aandrijving, fabr. El-O-Matic

Detail bekijken
Fig. ELOBV

Fig. IN5224

Inductieve eindsignalering, 2 draad DC met stekkeraansluiting M12

Detail bekijken
Fig. IN5224

Fig. FE t/m 0600

Pneumatische enkelwerkende aandrijving El-O-Matic

Detail bekijken
Fig. FE  t/m 0600

Fig. IN5225

Inductieve eindsignalering, 2 draad DC met stekkeraansluiting M12

Detail bekijken
Fig. IN5225

Fig. IN5285

Inductieve eindsignalering, 2 draad DC met stekkeraansluiting M18

Detail bekijken
Fig. IN5285

Fig. IN5334

Inductieve eindsignalering, 2 draad DC met stekkeraansluiting RD24x1/8 en M12

Detail bekijken
Fig. IN5334

Fig. ES / PE

Pneumatische enkelwerkende aandrijving El-O-Matic

Detail bekijken
Fig. ES / PE

Fig. F10

El-O-Matic Pneumatische postioner, 0,2 - 1 bar

Detail bekijken
Fig. F10

Fig. SG / SGR

Auma elektrische aandrijving, type SG , geschikt voor kogelkranen, vlinderkleppen, plugkranen en driewegkranen

Detail bekijken
Fig. SG / SGR

Fig. F20

El-O-Matic Elektro-pneumatische postioner, 4-20 mA

Detail bekijken
Fig. F20

Fig. SA / SAR

Auma elektrische multiturn aandrijving, type SA , geschikt voor schuifafsluiters, klepafsluiters.

Detail bekijken
Fig. SA / SAR

Fig. PS2

Siemens Sipart PS2 elektro-pneumatische positioner voor dubbel- of enkelwerkende pneumatische aandrijvingen.

Detail bekijken
Fig. PS2